Hoe werken wij

  • Wij komen graag bij u langs voor een eerste oriĆ«nterend kennismakingsgesprek.
  • Wij blokkeren de door u gewenste datum in onze agenda.
  • Wij stellen een eerste plan van aanpak op.
  • Daarna maken wij een voorlopige begroting inclusief een eerste raming van onze uren.
  • Bij aanvaarding van de opdracht en goedkeuren van de begroting ontvangt u een aanbetalingsfactuur.
  • Vervolgens gaan we aan het werk om alles tot in de puntjes te verzorgen: draaiboeken worden geschreven, offertes worden aangevraagd en vergeleken, bevestigingen worden verstuurd, aanbetalingen worden gedaan, de begroting wordt continue bijgewerkt en u als opdrachtgever wordt natuurlijk regelmatig bijgepraat.
  • Het evenement wordt van begin tot eind door ons begeleid en waar nodig zullen wij bijsturen als er onverwachte zaken gebeuren.
  • Na het evenement ontvangt u een duidelijk overzicht van alle gemaakte kosten en onze uren, tezamen met de eindfactuur die binnen 14 dagen na het evenement voldaan dient te worden.

Doen wij al bovenstaande zaken allemaal zelf??
Nee. Voor al deze disciplines werken wij samen met specialisten van kleine bescheiden eenmanszaakjes tot hele grote vaste leveranciers. Deze selecteren wij per gelegenheid afhankelijk van uw wensen, hun specialismen en het budget.
En vanzelfsprekend is het mogelijk dat u een aantal onderdelen liever zelf verzorgt en dat bespreken we dan tevoren.